Followers

Saturday, December 4, 2010

~ Tapuk-tapuk bha ~

"jgn main tapuk-tapuk bha"....hahaha...
aku bukan orang sabahan..so dalam pikiran aku yang xbrape sempit ni..mule terbayang permainan yg agak 18SX...wow!...
tetbe aku teringat cikgu aku kat sekolah pernah bilang...
setiap tempat punya versi yang berbeda...
dan kini perbedaan itu ada didepan mata...
kenangan bermakna untuk aku....
ekceli...
nothing will start wihtout end...
maka, berakhirlah kisah aku dan kampus (sad)
bermulanya hari esok aku bukan lagi pelayar dibumi UPSI nih...
haaaiiih!...(sound of sad)
banyak sungguh kenangan aku di sana...
lepas ni pasti aku kangan bangat sama semua :
1. my cute room..(not roomate)
2. my crazy housemate..
3. my sweet prenz
4. the encem pakcik driver..
5. the cool makcik guard..
6. the bus..(bus pun rndu kerr..)
7. part rebut2 bas...(xleh nak mengganas lgi..urrm)
8. the classmate and all mate...
9. the makcik kedai rainbow..
10. .....etc 

ish!! nape xbanyak pulak nih aku miss...but banyak lagi sebenarnya, cuma tak terungkap ngan kata2 sebab aku bukan manusia yang hyperactive..
n i will missing all this thing..and i will miss it...
sob..sob...

~ the end ~

p/s: kisah tapuk2 diatas tu cume selingan jer..n tapuk2 means sorok2...(macam main2 polis entry tue..hehe!)

1 comment:

  1. 'pi capat kamu batapuk. aku kira sampai sepuluh r '

    ReplyDelete

Kata Saya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...