Followers

Tuesday, April 19, 2011

** ce..cite..ce..cite..**

tutt..tutt..tutt..tuttt....
mesej diterima: kenapa perlu bersembunyi?lebih baik kabarkan pada semua..
mesej dihantar: perlu ke??aku bukan begitu..sesuka hati sebar sana sini..
mesej diterima: perlu..supaya mereka tak lupa..
mesej dihantar: tak nampak seolah2 meng'expose'kan diri?
mesej diterima: taklah..ape salahnya...bukan selalu..
mesej dihantar: aku cuba...

************************************************************************
ape kes??
hah!...aku tak punya kes untuk dibawa ke mahkamah..tapi aku punya cerita untuk dikongsi..
tapi sebelum tu..
kenapa tajuk aku macam tu yea??..(garu2 kepala)

haaiiip2!!!....bukan nak cari glemer ye...

tiba2 jerr..dapat idea, lagipun ramai kOt yang tersangkut dgn trademark nih...kan?..kan? (^_^)V
ekceli aku gumbira bila adanya trademark ni semua orang mula belajo cakap owang peghok!..(hah! amek kau..sudah kluar perak ku)...
sehinggakan..aunt India sebelah umahku juga sudah pandai menyebutnya..jangan tak percaya!!
dengan itu..aku menyeru kepada rakyat Malaysia..
ayuh! majulah Perak untuk negara!!...(heh! macam tak kena jerr...=,=")

OK2...back to topic...

mesej diatas bukanlah untuk tatapan umum..tapi sekadar hiasan jerr..(urm!!)
heheee..tak laa..

pernah kalian merasakan..@ menanti sesuatu yang kalian rasa mahu menanti saja..
(faham x?..aku pun tak faham..haaish!!)

sekadar menguji..sama ada kita adalah orang penting yang diingati..sepertimana kita mengingatinya @ tidak..
aku pelik bukan???!!
namun mungkin itu caraku untuk melihat betapa pentingnya aku dimata nya..
dan..
kesudahannya.......(kamu boleh agak...T_T )

dan aku juga ditegur oleh seseorang supaya berubah..
jangan seperti itu...
jangan berfikir dalam kotak itu...
sebarkan saja...
biar semua tahu...

dan aku...
dalam proses mencuba...(senyum...dengan positif)



( sesuatu yang cuba aku sembunyikan..perlukah aku sebarkan???)






nota gusi:
i. sekadar berkongsi..tiada paksaan untk membacanya..
ii. terima kasih kepada kamu...(^__^)

2 comments:

  1. pat2 gigi taring tu yg sensitif! aahaha

    ReplyDelete
  2. ops!!..haraf maaf..jika gigi ini milik awak..hehehee..pinjam yeaaa..(^__^)V

    ReplyDelete

Kata Saya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...