Followers

Monday, April 18, 2011

~ diari seorang CikGy (5) ~

salam u'ols!!!
waaah...sejak bila aku sudah pandai ber'u'ols2" nih...=,="

kepada dairi, kali ini..tidak seperti minggu yang biasa..aku tidak mahu lagi bercerita..(waaaaa..apa kes!!)
bukan merajuk..tapi, mungkin kali ini biar saja mata yang berkata2...(senyum)

sepanjang 2 minggu berturut..aku bersama rakan se'planet'ku ditabalkan menjadi penunggu di sekolah...
kami perlu bermalam disekolah bersama2 mereka2 (adik2 muridku)...maka
ikutilah ceritera yang telah terlakar antara

"aku dan mereka"

tajuk: malam perkhemahan kenaikan pangkat KRS

(guru KRS beri keterangan) 

( belajar ikatan - mereka2 yang sgt tekun)


(degil!!...kan dah kena denda..)


(inilah 'mahligai kami'.. ^_^ )

 
 (makan malam kami - ayam golek + tomyam)


 ( mereka diminta menggubah bunga menggunakan tali..heh!..anda2 boleh ke???)


 ( ikatan pada botol..betul ke tu cik adik??!!!)   

 
( inila..barisan kitaaa..yang ikhlas berjuaaangg..)



 
tajuk 2: hari merentas desa

(hari merentas desa) 


  (si penjaga masa..bersama masa2 nya)


(inilah 'port' aku..di meja juri..^__^)


( mereka yang dalam keterujaan)      


(meh...secawan!!)


 
***** inilah alkisah menarik yang telah terjadi antara aku dan mereka2...*******

entry kali ini juga agak spesial dari entry2 yg lain kerna...
kini.....
mempersembahkan....
rakan2 se'PLANET'ku.......

taraaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!





( inilah..kami!!..op2!..cume ketinggalan seorang lg..=.=")




 
nota gusi:
i. aku si belakang tabir..tukang merakam kenangan kamu..(selalu begitu..^__^)
ii. dalam kenangan...




2 comments:

  1. cikgu krs ke kamu?
    ahaha
    sy pon ahli krs yg x seberapa ahli wahaha

    ReplyDelete
  2. yeah!..guru KRS yg bru saja 'terlantik' secara tak sengaja..hehheeee..
    nampaknya kita disituasi yang sma..ahli yg tak serupa ahli..=P

    ReplyDelete

Kata Saya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...