Followers

Friday, November 12, 2010

~ Sg. Gabai yG Sedang Melambai ~

Pertama kali aku ke Kajang walaupun telah bertahun lamanya akau berlegar2  di sekitar Selangor.
Aku telah dibawa oleh 'mysis' ke sebuah tempat yang sangat..
errmmmmmmm.....cantik bangat!!!

Nama tempat itu


opss!!!
Bukan signboard yang di atas, tapi yang tertulis...Sg. Gabai Waterfall...
Pernah dengar?..aku pun tak pernah...
Tapi tempat ini memang ada dan memang cantik.
Kalau mahu tahu letaknya di mana cuba tanya en.google..
tapi aku sempat juga snap
 
beberapa panorama indah di sungai (sungai ke?) ni sebelum aku mengecapi kesejukkan airnya...





 Itu sahaja gambar yang sempat aku snap, sebab hati ini bagaikan tak sabar dan  meronta2 nak terjun ke dalam air ..
Lastly, kami pulang agak lewat sikit sebab orang dan semakin menggila ramainya..dan air pun macam nak keruh jer..
but, truely tempat ni memang best!
 Bye2 Sg. Gabai...

No comments:

Post a Comment

Kata Saya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...