Followers

Friday, March 4, 2011

** Si ManTan **

hari ini hari terakhir untuk
 "si mantan"
malam terakhir bersama
 "si mantan"
moga..
."si mantan"
terus mengorak langkah seterusnya..
mencorak sisa perjalanan yang masih berbaki...
terima kasih atas segalanya kepadamu
"si mantan"

inilah "si mantan"...

bertahun lamanya menjadi anak murid pada guru yang berwibawa ini..
dan kini aku sendiri yang menyambut hari persaraannya..
sedih...
namun..hidup perlu diteruskan...mana tahu suatu hari nanti
aku bisa menjadi sepertinya...
(amin..)


*********
disamping menangkuh kesedihan, aku jua tak ketinggalan menggatalkan tangan
menekan punat kamera hp ku untuk merakam saat2 indah dimajlis itu..
soo..enjoy!!!







*meriahnyee


*nie pun meriah...

eh! kenapa sume gambar makanan jer??..(smbil garu2 kepala)
hehehe...gambar makanan pun bolehla..kalau makanan meriah, suasana pun sama la juga
kan???
sebenarnya, aku dah cuba untuk tangkap gambar orang...
namun, hati ini sudah terpikat dengan hiasan meja yang MENGIURKAN itu..
jadi...snap je laaa...

itu saje...
addiiiiosss!

6 comments:

  1. gamba tuan badan xde? keh2x :P

    ReplyDelete
  2. tuan badan sgt pemalu dlm dunia maya..=P

    ReplyDelete
  3. malu depan2 xpe la jugk kan =,=" terbalek laaaak!

    ReplyDelete
  4. klu dpn2 sy xtau malu..hikhik..too shy to show my real pic..heheeeee...

    ReplyDelete

Kata Saya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...