Followers

Saturday, October 23, 2010

~ ciNtA ~


Apa erti cinta??
Apakah itu cinta??
Dulu aku pernah merasai cinta..
Hampir merasai..
Tapi mungkin aku yg terlalu ingin dicintai..
Sekarang...
Aku temui sebuah kisah cinta..
Yang dulu aku fikirkan hanya sekadar coretan imaginasi di novel2 cinta..
Hakikatnya cinta itu wujud...
Cinta yang bagai mana??
Cinta terlarang...aku pernah baca episod cinta terlarang..
Dan kini aku sendiri sedang menyelami cinta itu..namun bukan aku pemainnya..
Apa erti cinta itu buat mereka??
Sampai bila cinta itu akan ada??
Apa buktinya???
Semua soalan itu terus menusuk ke fikiran aku..tapi tak mampu ku luahkan..
Takut dia berkecil hati..
Mungkin orang akan berkata “tak perlu sibuk tentang cinta orang lain sedangkan kau tak pernah merasainya”
Ya..aku tak pernah rasa cinta manusia selain keluarga..
Tapi..
Aku mahu kepastian..sampai bila cinta itu akan ada...
Adakah ia akan kekal sampai hujung nyawa..atau..
Sampai bila???
Mungkin sesiapa boleh terangkan keadaan sebenarnya...
Kerna..mungkin aku yang ketinggalan untuk memahaminya...
...................................................................................................

2 comments:

Kata Saya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...