Followers

Tuesday, October 5, 2010

~ hav Trojan in my sTomach ~

Semalam makan di rUmah terbuka..UPSI
makanan..jgn cakap lerr..banyak bangat..smpai aku pun xtau nk mkan yang mana dulu..
then..

setelah perut penuh diisi walaupun tak brapa penuh (peoples ramai sgt smpai ilang mud mkn aku)
aku pun pulang dengan melenggang..

malamnya aku tak sngka diserang trojan..sakitnya..tuhan aja yg tahu...
gila..
mmg gila..
sepanjang idop aku, aku tak pernah keracunan makanan..
smpai klinik, doc. syak aku keracunan tp spesis lain sikit sebab aku tak muntah2 n cirit birit..
mlm itu aku dipanah 1 injection dr nurse..
lega...~

aku pikirin malam ni aku bisa tidur nyenyak...
tapi..
hampeh!!
trojan menyerang lagi kali ni aku rasa dia bawak 1 angkatan tentera utk menyerang perutku habis-habisan..
aku lemah...
sedar2..dh pukul 10pagi..

sekarang..aku dh ok (thank to Allah)...
Trojan dh berjaya aku binasakan dengan antivirus yg doc bagi aku semalam..

selamat tinggal trojan..kaula perosak perutku..sehingga aku terlebih slim arini...adios!!

1 comment:

Kata Saya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...